2012. szeptember 21., péntek

"Akik" túlnőttek az országokon: Óriási korporációk irányítják a világot


"Vajon melyik országra gondolok? Találós kérdésnek, kérdéssornak szánom ezt az írást, kíváncsian arra, hogy miközben olvassátok, mikor jöttök rá a helyes válaszra. Egyre több információt adnék, de gyanúm szerint egyre kevésbé sejtitek majd a helyes megfejtést. 
Kezdjük az alappozícióval. A világ harmincadik legerősebb hatalmáról van szó, legalábbis, ha az előállított éves nemzeti összterméket nézzük. - Az első zavarba ejtő információ az lenne, hogy ez az „állam” (figyeljetek az idézőjelre) szóval hogy ez az „állam” pluszban van és nem mínuszban. Tavaly 35 milliárd dolláros többlettel zárta a költségvetését. Nem szorul hitelre, vezetője, amikor pár hónappal ezelőtt nyugdíjba vonult, 398 millió dollárt, majdnem 100 milliárd forintot vitt haza végkielégítés gyanánt.
-  Az „ország” (nevezzük egyelőre annak) 200 állammal áll kapcsolatban, ennyivel üzletel, barátkozik, vagy éppen keveredett már konfliktusba. - Külpolitikáját főleg az amerikai külügyminisztérium korábbi alkalmazottai irányítják, néha intenzív vitába keveredve magával az Egyesült Államokkal is. Az iraki háború esetében például ennek az „államnak” az irányítói határozottan ellenezték Szaddam Husszein megbuktatását. Úgy voltak vele, hogy az iraki olajkitermelést más módszerrel is meg lehetne szerezni. Irak technológiai lemaradása előbb-utóbb úgyis ennek az „országnak” és a hozzá hasonlóknak a halálos ölelésébe kergette volna Szaddam Husszeint. Minek kellett akkor háborúzni?!
- Afrika sok országába ez a „cég” (mert hát egy vállalatról van szó, ha esetleg eddig még nem találtátok volna ki), szóval ez a cég többet invesztál, mint maga Amerika. Nemrégiben például Csádban és Kamerunban az amerikai nagykövetség szóvá tette, hogy a cég helyi képviselői semmibe veszik az amerikai diplomatákat. Aztán persze elismerték, hogy ez a profitorientált globális vállalat kétszer annyit, 4,2 milliárd dollárt fektetett be a kérdéses országok olajkitermelésébe, mint amennyi az összes amerikai segély értéke. Akkor meg miért is gazsulálnának? 

 Az Exxon-Mobil (ez lenne a megfejtés) államokat és nagy országokat megszégyenítő méretű hadsereget tart fenn sok országban (bár ők, ugye, nem katonákat alkalmaznak, hanem biztonsági szolgálatokat, őrző-védő testületeket, merényletelhárító szakaszokat és hasonlókat, ami lényegében persze ugyanaz – hadsereg).
 Az imént említett Csádban például 2500 fős magánkatonaság védi a cég olajfúró tornyait a helyi gerillák támadásaitól. Nigériában egyenruhás osztagaik vannak, Indonéziában ők fizették a lázadókat megkínzó kormánykatonákat. És így tovább. Az Exxon-Mobile igazi modern kori magánbirodalom, az egyik a sok hasonló közül. 
Ha a legnagyobb multinacionális vállalatokat pénz, befolyás és gazdasági erő szerint a térképen található valós országokkal egy kategóriában szerepeltetnénk, akkor a világ 100 legerősebb állama közül több mint 50 nagyvállalat lenne és nem ország. 
 Élükön senki által sem választott vezetőkkel, saját külpolitikai stratégiával, sokszor biztonsági szolgálatnak álcázott magánhadseregekkel és privát kémszolgálattal, hírszerzéssel. Vagyis miközben a világ a valós országok demokráciaindexén vitatkozik és nemzetközi szervezetekbe tömörül, aközben a szemünk láttára izmosodnak a demokratikus kontrollon kívül eső cég-vállalat-országok. A szemünk láttára, és mi mégsem vesszük észre őket… "

Forrás: Frei Tamás Hivatalos Oldala
Kikapcsolódáshoz betettem ide nektek egy filmet, amit érdemes lehet megnézni, mert nagyon is valósnak látszó jövőt mutat be :
HARWIRED - Bedrótozva A film első mondata : 
"A közeli jövőben a világot hatalmas vállalatok tartják ellenőrzésük alatt....."

Ha nem menne innen a film, próbáljátok meg ezt a linket !

28 megjegyzés:

  1. Ezt a filmet megjelenésekor megnéztem, ez úgy 2 éve lehetett, de akkor még abszolút nem esett le miről is szól valójában !
    Boldog tudatlanság... jó idők voltak azok :)

    VálaszTörlés
  2. Van egy ilyen sorozat is. Az a címe Continuum. Az is arról szól, hogy ha jól emlékszem 2050-re az egész bolygót a Vállalatok Tanácsa irányítja. Egy maroknyi ellenálló pedig-akiket terroristáknak bélyegeznek-felveszik a vállalatok ellen a harcot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bele is nézek, feliratosan már van.

      A cím valami olyasmit jelent, hogy egyenesági folyamat.
      A bemutatót nézve elég valószínű jövőkép az emberiség számára.
      Az alcíme: A jövő a kezében van (Ha jól fordítottam.)
      Na, de kinek?

      Szerintem most még mind a két oldalnak.
      De, ha a helyzet elér egy bizonyos stációt, onnantól az elité lesz a vezetés.
      Bár már most is inkább abba az irányba tendál.

      A készítők kanadaiak, és régóta benne vannak a filmes szakmában, akár találkozhattak meghatározó arcokkal is az évek során, lehet nem véletlen, hogy ezt a témát hozták ki.

      Törlés
  3. Az Alien-széria (beleértve az AVP filmeket) is ugyanerről szól. A Weyland vállalat bolygóközi hatalmáról.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igaz.
      Bár ott van egy kis paleoasztronautika jellegű dolog is, amikor a dél-amerikai piramisokat, meg az embert mint, alattvalót mutatják valamely részben.

      Törlés
  4. Amúgy számomra érdekes, hogy a "reál" tárgyak iránt - mint ez a cikk is - kevesen mutatnak érdeklődést! A spirituális, meditációs, megmagyarázhatatlan vagy megfoghatatlan cikkekre meg csak úgy özönlenek a kommentek!?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ilyen cikkek kapcsán nehezebb a hittéritők dolga, ők szoktak fröcsögni hosszasan.

      Törlés
    2. Talán nem is olyan érdektelen eme cikk sem. Csakhát... kevesen látják át a cikkben felemlegetett dolgok előnyeit(?)/hátrányait. Megoszt, ha azt veszem ti is holmi filmeket hoztok fel példának. Ugye.
      Magam is hozhatnék fel pl. regényeket, amiben megavállalatok meg korporációk szerepelnek, de minek? A sci-fi irodalom jelentős része ilyesmi alapokra épül. S filmalkotások terén is van egynehány hasonló pl. Terminátor (bár ennek a alapja a gép és ember közötti csetepata), esetleg a Mátrix is belefér ebbe a vonalba (tessék csak megtekinteni a gépek központosodását). S egy klasszikust is felemlegetek: Szárnyas fejvadász, ami mán '82-es alkotás.
      Ha jobban belegondolok minden filmalkotásokban van valami cég/vállalat, ügynökség, vagyami... ami ellen küzdenek mindenféle lázadók. Vagy, amik "belső életét" és "szokásait" mutatják be - egyfajta kontúr gyanánt (pl. mindenféle helyszínelős, nyomozós sorozatok).
      Ami ugye arra kondicionálhat: fogadjuk ezt el természetesnek. S a legtöbbünknek ez már fel sem tűnik. Tenni ellene meg esetleg?... Ugyan mit? Hogyan?
      Tegyük még hozzá azt a bohókás emberei mentalitást is, hogy magasról nem érdekel olyasmi, ami tőlem pár ezer km-re történik. Meg azt is; azt meg következetesen nem veszi észre, ami az orra előtt (pl. saját hazájában, városában) történik.

      Továbbmegyek. Lehet nem jó a látásmódom, de egyfajta... sémát vélek felfedezni eme kiposztolt iromány és az előzők között. A UFO-s meg teleportos cikket leszámítva. Ámbár... tán még azok is beleférnek, mégha kicsit nyögvenyelősen is.

      Törlés
    3. Heavy Pig sajnálom, hogy így látod ezt a dolgot...én, mint spirituális, meditációs, megmagyarázhatatlan-ban hívő és aszerint élő emberként eljutottam arra a szintre, hogy elfogadjam ami most van...egyre kevesebbet írok kommentet és amellett, hogy rendszeresen olvasom ezt és az ehhez hasonló oldalakat(hogy valamelyest képbe legyek), megpróbálom a gondolataimat pozitív irányba terelni és nem akarok senkivel fightolni csak azért, mert a látás módunk nem egyezik...

      mi is az amit tudunk? óriás cégek irányítják világunkat...ezt és még egy tucatnyi árulkodó jelet vagy rejtett igazságot ezer meg ezer filmben láthatjuk...hollywood is az övék...szóval a lényeget érted gondolom...ez csak új fejezet nyitás abba a témakörbe amit már ismerünk és kissé lerágott csont...mindezt úgy mondom, hogy én ezt a cikket egy másik weblapon, nagyon picit máshogyan megfogalmazva már olvastam...

      ui.: ha már "átestél" volna egy IGAZI, HAMISÍTATLAN meditáláson, ha érezted volna azt az eufórikus és nagyszerű érzést, az energiaáramlást, az impulzusokat és azt a határtalan boldogságot rá 1-2 napra akár hétre is...akkor talán te sem így fogalmaznál, akkor te sem vetnéd meg, talán téged is érdekelne a téma, hiszen újra és újra vágynál rá...nemrégiben azt sem tudtad, hogy van egy gonosz elit aki mindent és mindenkit irányít/irányítani akar és ehhez felhasználnak mindent...(agykontroll, manipuláció, hadsereg, háború MINDEN lehetséges eszközt)
      ezzel csak azt akartam mondani, hogy számodra egy bizonyos ideig elképzelhetetlen volt és irreális..mint most az a hihetetlen és megfoghatatlan dolog...de mi lesz később?

      a cikk érdekes, de gondolj csak bele...ezen az oldalon mikor olvastál ÉRDEKES, viszont pozitív tartalmú dolgot utoljára? mikor láttál itt szép képet, vagy egy szebb jövő képnek a kivetítését...az is van a világban...csak keresni kellene és arra fókuszálni..nem mindig, de időnként kellene szerintem...azok a bizonyos emberek azaz azt a bizonyos cikkeket olvasó és kommentelő emberek valami +-ra vágynak...

      Törlés
    4. Hűha, kedves barátom! Ez egy kicsit nagyarcúra sikeredett, nem? :o)

      Törlés
    5. KILL uminati:)

      "ha érezted volna azt az eufórikus és nagyszerű érzést, az energiaáramlást, az impulzusokat és azt a határtalan boldogságot rá 1-2 napra akár hétre "
      Ebből még néhány perc is csodás!:) Én is éreztem már!:) Tudom miről beszélsz.
      De ezt annak aki nem élhette még át, nagyon nehéz elképzelni, még nem hisz ebben,
      mivel nem élte át... A magasabb dimenziók energiáját érezted...

      Ilyen állapotban nem hat rád a mátrix.. és rögtön átjár a forrás, a végtelen egy energiája... Neked csak meditációval jön ez az energia? Felém úgy is áramlik, ha azt mondom: "Kérek szépen egy kis energiát, köszönöm szépen." Aztán egy kb. 1 perc múlva már érezhető az a kellemes zsibbadás, na meg a többi jó..:)

      Törlés
    6. Ja még hozzátenném az egyik nem -e világi ember nagyon találó mondatát,
      remek könyvének címét:
      "David Icke - a végtelen szeretet az egyetlen igazság minden más illúzió"

      Válasszatok melyik a jobb? Egy félelemmel teli illúzióvilág a gyönyörű nőt, karriert, pénzbeli gazdagságot hajhászva, vagy a 2-es ajtót, a belépőt a végtelen szeretet, nyugalom világába...:)

      Ne hagyjátok hogy elmétek, gondolataitok a félelem, és a mátrix erejének hatása alatt legyen, legyetek nyugodtak, ne féljetek semmitől, rendkívüli erőtök van, csak még nem fértetek hozzá, a testetek egy remek ruha a szellemetek-lelketek számára, -e nélkül nem élhettek itt a mátrixban(3. d.), de az igazi élet nem itt vár ez csak egy állomás, lelketek "megállói" végtelenek!:)
      Fény és szeretet!:)

      Törlés
    7. Olivin33 sajnálom, hogy számodra az jött le, hogy nagyképű vagyok...én csak azt akartam érzékeltetni, hogy elég volt már a negatív dolgokból...elég volt már a sok rossz hírből, a negatív jövőkép felfestéséből és ideje lenne szépre jóra gondolni...

      Bravehart pontosan erről beszélek...én nem azt mondtam, hogy csak AKKOR...számomra az első ilyesfajta élmény meditáció közben "talált" meg...és onnantól kezdve minden egyes percben vártam és vágytam rá és természetesen ahogyan te is én is kértem és kaptam is és tettem is érte, hogy ez így is maradhasson...senki nem akartam sértegetni, a mondanivalóm lényege az volt, hogy ideje lenne a boldogságot és a szeretet választani...nem árt tisztában lenni a dolgokkal ez evidens, viszont úgy veszem észre, hogy ezen az oldalon sokan erre fókuszálnak és árgus szemmel figyelik, hogy mi lesz a következő lépés, így a gondolataikba esetleg az álmukba is beférkőzik a negatívitás...icke mellé azért még Eckhart Tollét is említeném, neki is szintúgy vannak remek írásai, gondolatai a világról...másrészt az energiát kapod mindenhol és mindenkor, leginkább akkor amikor kéred...viszont azt nehezen tudom elhinni, hogy bárhol is vagy, bármit is csinálsz, tudsz komolyan "beszélgetni" a lelkeddel..kérdéseket feltenni és megkapni rá a választ...a meditációt csak azért említettem, mert személyes tapasztaltból merítve tudom, hogy akkor a legintenzívebb...

      és ennek az egésznek a lényege csupán csak annyi volt, hogy nem szabad degradálni, fikázni vagy lenézni azokat akik a megfoghatatlanban hisznek, hisz ki tudja mi is az igazán helyes út...ahogyan szerintem közületek is sokan gondolják nem ez az egy életünk van...miért rágódni, őrlődni olyan dolgokon amelyek amúgy is teljes mértékig elenyészőek az egészet figyelembe véve...

      tényleg nem akartam senkinek sem rosszat/kárt okozni, csak nehezen értem meg, hogy én mint "ilyesmikben" hívő ember sosem illetem egatív szóval az olyanokat akik ezekben nem hisznek, ezzel ellentétben ők ezt sokx és meglehetősen élesen megteszik...tolerancia, elfogadás és az ilyen dolgok pöröghetnének, mert ezzel tennénk szebbé a világot és a saját életünket, nem pedig azzal, hogy egy forumon elkezdünk vitatkozni és az egonk miatt a saját igazunkat erőltetjük a másikra (kinek nem inge)

      szerintem ez a nyár ékes példája volt annak, hogy hiába jó szándékú maga az oldal és kedves buddha is aki nagyon soka időt é energiát fektet bele, ettől még igen is kisülhet belőle valami negatív...(a nyári posztok kommentjei)

      Törlés
    8. KILL uminati:)

      "viszont azt nehezen tudom elhinni, hogy bárhol is vagy, bármit is csinálsz, tudsz komolyan "beszélgetni" a lelkeddel..kérdéseket feltenni és megkapni rá a választ..." => Igen a részleteket nem írtam le, nem kell meditálnom hozzá, de viszont csend kell, mert ha nyafogó embertársaim vesznek körül a 3. dimenziós bajukkal, akkor nem tudok rá figyelni. Ha kérdéseket teszek fel magamnak, mindig a belső hangomra figyelek ehhez koncentrálnom, kell és várni mit mond nekem...

      Mondok egy példát a belső hangra, és a Te (nagyon jó irányú, osztom a véleményed:)) gondolkozásodra is:

      Szeretet ereje!:)
      Tegnap délután kirohantam a szobából, mert megint hallottam a cross motorost, aki
      a múlt héten 3 méter port vert a ház elé, ami szállt befelé az ablakon ugye! Hirtelen olyan dühvel szaladtam a házzal szemben lévő domb, föld út irányába, pont akkor jött a motoros szembe amikor odaértem. Megállítottam, és szépen elmeséltem neki, hogy én is motoros vagyok, tudom ilyen megcsavarni a gázt, de ne a házunk elé verje a port... Amíg ugye erős dühvel mentem felé, akkor úgy éreztem
      leszedem a motorról(elmével gondolkoztam), de mire a közelébe értem, elmondtam neki a problémám, a szemébe néztem és láttam hogy nagyon megijedt(na itt jött a belső hang), azt hitte rendőr vagyok civilben(nem rendszámos motor), ekkor azt éreztem nem szabad ordibáljak vele, nem ér semmit a harag, és a belső hang+megérzés segítségével, szépen megbeszéltük, a végén már összebarátkoztunk, és már a motorral is mentem. Elmondta hogy versenyre szeretne menni, én meg megnéztem hogy manőverezik, és mondtam neki nagyon ügyes jó versenyző lesz...

      Na ezt kellene megtanulni az emberiségnek, nem a félelemmel, haraggal-elmével gondolkozni hanem a szívével-lelkével!:) Na ha így fordulnánk egymás felé minden
      negatív dolgot félretolva, vele együtt a pénzt is, már mindenki egyenlő lenne ezen a bolygón, mert ez mindannyiunké, nem a leggonoszabb-legravaszabakké!:)

      Fény és szeretet:)

      Törlés
    9. Nem-nem ! Eszemben sincs megvetni ezeket a dolgokat, sőt, tudom, hogy léteznek és értékesek számunkra, csak én inkább a materiális síkot erősítem, mert sajnos az életvitelem miatt nehéz időt szakítanom például a meditáció témakörben való elmerülésben.
      Amellett a fent leírt anyagok azért lényegesek, mert szerintem ez is mutatja, hogy az "ellenség" itt van közöttünk.
      Nem fényévekre tőlünk lévő bolygókról irányítják a földi elitet, hogy minket kicsináljanak.
      Persze ettől függetlenül, fényévekre tőlünk élnek, élhetnek más organizmusok.

      És igen, már rég tudjuk, hogy mi folyik a háttérben, ki régebb óta, ki újabban.
      De, ahogy látom az utcán, az emberek elenyésző része veszi ezt tudomásul, úgyhogy nem lehet eleget beszélni róla.

      A másik, hogy sajnos a negatív spiritualitás úgy tűnik befurakodott ebbe a témakörbe is, mivel úgy néz ki, hogy az elit egy része mindenféle sátánista szeánszokat tart és még ki tudja miket csinálnak, ami nem került napvilágra.
      Megint ismétlem magam és két elgondolkodtató filmet hozok példának:
      - A MOTEL trilógia
      - Mártírok (Martyrs, 2008., francia-kanadai)
      Ez utóbbi rendkívül durva és perverz film, egy vagyonosokból álló rejtett csoport keresi, hogy az élet után mi következik.
      Mikor megnéztem, majdnem ketté hasítottam a TV-t, olyan ideges lettem tőle.

      De, volt még számos film hasonló témával, amikor a vagyon bármilyen kaput kinyithat a tulajdonosának.

      Törlés
    10. nagyon nagy örömmel tölt el, hogy egy ilyen témát ilyen figyelemmel, toleránsan a másik mondandóját számba véve tudunk kommunikálni...

      Bravehart...én teljes értem amit mondasz nekem, de lehet te értettél félre...emlékszel az első igazi meditálásodra? Én soha nem felejtem el...addig a pontig nem voltam meggyőzve tökéletesen arról, hogy a lelkünkkel beszélgethetünk, hogy a boldogság és a fény sokkal erősebb, mint BÁRMI a világon...most pedig már...
      szóval amit ki akarram fejezni, lehet az én hibámból nem sikerült, az az volt, hogy tökéletes csendben a külvilágot teljesen kizárva tudsz a lelkedhez szólni...természetesen engem is téged is vezérel, ahogyan szerintem mindenkit...(helyes út) viszont, hogy konkrétan feltenni egy kérdést vagy akár többet és az a bizonyos impulzus szerű érzés ami egyszerűen fantasztikus akkor megy át rajtad amikor a helyes kérdést vagy a helyes választ teszed fel, még akkor is ha az nem feltétlenül való a ínyedre...ez a kérdez-felelek nekem eddig csak erősen koncentrált állapotban jött elő és kizárólag nyugalmi helyzetben...ülés vagy állás...de igen...neked nem kell magyaráznod, hisz a lényeget érted hiszen átélted szinte ugyan azt...ha csak rá gondolsz vagy arról beszélsz, hogy másokkal is előfordul már ez mekkroa boldogsággal tölt el igaz? Most a gép előtt ülve, kortyolgatva a jól megérdemelt sörömet olyan széles vigyorral írom ezt a kommentet és egy olyan jóleső érzés áraszt el, amit 1 éve leírni sőt talán felfogni sem tudtam volna...:)

      Heavy Pig...nos én úgy látom/gondolom, hogy a negatív energia negatív dolgokat szül...tudományos alapjai is vannak amit sztem már buddha is lejegyzett valahol (véletlen szám generátor és az a bizonyos műhold ami lejegyzi a a föld mágneses pontjainak elhelyezkedését x időközönként) a lényeg, hogy nem kell szabad megteremteni neki, hisz ha rá gondolsz táplálod ezt a dolgot...ugyan olyan mint az egó..minél többet táplálod, eteted az állatot annál hatalmasabb lesz---ha pedig a tudat fölöttidet a tudat alatti fölé emeled (bocs a képzavar miatt) akkor el tudod nyomni, eléred azt, hogy ne figyelj rá és inkább arra gondolj, hogy (én esetemben: milyen gyönyörű a keresztlányom, milyen nagyszerű a családom, mennyire jó élni, milyen csodálatos ez a bolygó és minden egyes teremtény ami rajta van, él és mozog) én úgy látom, hogy irányjelzőket hagynunk kell, hogy mások is akik nincsenek tisztában az elittel illetve nem telejsen reális képeket látnak a világból, azok is fel tudjanak eszmélni...de nem kell őket minden féleképen rávezetni, hisz más más utat járunk, mindenkinek maga kell megtapasztalnia mert akkor lesz igazi a dolog...egy jó példa...ha te valakinek mutogatod az illuminatis dolgokat, annak az agya vagy elfogadja hogy tényleg így van vagy elutasítja..és a következő ponton mikor már maga kerül szembe a szituval, akkor automatikusan bele van rögzülve, hogy ez hülyeség és nem veszi észre a fától az erdőt...mindenki más szinten van...

      ezek természetesen szubjektív vélemények...és szerintem ezt a meditálást nem kell elsajátítani...ha el kell jönnie, ha olyan "fejlettségi" szinten vagy és akarod ezt gőzerővel akkor úgy is eljön...ha azt mondod magadban ez hülyeség, nem TUDOM MEGCSINÁLNI akkor nem is fog sikerülni...(újabb tökéletes példa a pszichokinézis)
      10 perc is 10 perc...leülni, kikapcsolni és hagyni hogy megtörténjen és átélni azt az érzést amit SEMMIHEZ nem tudok hasonlítani...

      "Amikor elfogadod azt, ami van, minden pillanat a legjobb. Ez a megvilágosodás."
      ;) puszi pacsi mindenkinek!

      Törlés
    11. természetesen ülve és fekve...:D

      Törlés
  5. Na akkor mégsem -minek- a filmes példa?! Persze hogy nem, nem lehet elvonatkoztatni a filmektől.
    Amiről beszélünk az a szervezett magánhatalom. Nevezhetjük ezt kapitalista társaságnak, vagy vallási alapon nyugvó katedrálisnak, lenyomozhatatlan alapítványnak, avagy egy ideológiai közösségben működő (titkos) társaságnak. A lényeg hogy magán és nem állami. Mert ugye az állam az én vagyok. Én az állampolgár, és mégis nekem van legkevesebb közöm a berendezkedéshez. Ezt fel kell(ene) dolgozni, le kell nyelni. Erre való a fiókintézmény Hollywood, vagy újabban Etyek. Feldolgozzák helyettem, nem kell gondolkodni, gyorskajaként fogyasztásra kész. Manapság a filmvilág (megérne egy misét hol és mikor nőtte ki magát önálló világgá, lásd "Utolsó akcióhős") alakítja a legjobban a közgondolkodást, e felett nem lehet szemet hunyni.

    VálaszTörlés
  6. Ugye mindenki látta Az ördög ügyvédje c. filmet? Aki nem, nézze meg, érdemes!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az egy alapmű a témában, csoda hogy kiadták !
      Ráadásul a Warner Bros.
      Mint egy kinyilatkoztatás saját magukról, a rendszerükről.

      Törlés
  7. Khm, hát még mindig a pénz beszél, mit kell ezen ennyit csodálkozni. Amúgy majd ha minden letesszük a benzinzabálókat, majd az exon is leteszi a lantot.
    A mondás is úgy tartja, hogy amiért megdolgozunk, azt meg is érdemeljük.

    Egyszerűen nemet kellene mondani, csak hát nehéz. De ha kicsiben elkezdi az ember, talán majd egyszer...

    VálaszTörlés
  8. Magyarországnak cirka 8-9 éve befellegzett gazdasági értelemben. Nincs és nem lesz már kormány aki ki tudná rángatni a sz*rból. ennyit a híres politikánkról. aki teheti huzzon innen a p.csába!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helyet szeretnél csinálni horgasorrú barátaidnak netán? A Kárpát-medencét felejtsétek el!

      Törlés
  9. http://www.nemenyi.net/default.asp?SID=0&AID=0&Direkt=104566

    VálaszTörlés
  10. "" Szabad ország vagyunk, méltósággal és nemzeti büszkeséggel" - jelentette ki Cristina Fernandez de Kirchner (elnökasszony) a minap egy autópálya-szakasz átadásán.
    "Többé nem a vállalatok mondják meg az argentin elnököknek, hogy mit tegyenek, hanem meg kell hajolniuk egy olyan kormány akarata előtt, amelynek a nép szükséglete az első" - mondta. Argentína szabadabb mint valaha a nemzetközi adósságszolgálati kötelezettségektől - jegyezte meg. ""

    http://index.hu/gazdasag/vilag/2012/09/26/argentina_dacoskodik_az_imf-fel/

    VálaszTörlés
  11. Olvastam kb. fél éve-egy éve h. bérgyilkos megölte az exxom mobile vezetőségébe tartozó embert,ha igaz a hír ők sem érintetlenek. http://hungarian.newsbom.com/crime/86630.html

    VálaszTörlés
  12. Nemréh olvastam hogy megölték az Exxobn mobile vezetőségébe tartozó embert, ezek szerint ők sem érinthetetlenek... http://hungarian.newsbom.com/crime/86630.html

    VálaszTörlés